Samen lerend  naar de toekomst!

Op Basisschool St. Aegidius in Hertme maken we de kinderen klaar voor HUN toekomst. De kinderen ontwikkelen basiskennis en -vaardigheden en leren omgaan met zichzelf, anderen en de wereld. Daarnaast kunnen kinderen hun eigen talent ontwikkelen.

Binnen de dorpse geborgenheid staat samen(werken), betrokkenheid en toekomstgericht werken centraal binnen ons onderwijs. De samenwerking tussen leerlingen onderling, ouders, het team en overige betrokkenen is bij ons van groot belang.

Alle kinderen en teamleden kennen elkaar en spelen en werken op gezette tijden met en door elkaar. Kortom: "Samen lerend naar de toekomst".

Loop gerust eens bij ons binnen!

Virtuele rondleiding

Wilt u onze school alvast bekijken?

Via de digitale rondleiding krijgt u alvast een impressie van onze school en de omgeving.

Onze visie

Onze socials